Навушники — гаджет, який за останні 20 років став частиною базової екіпіровки мешканців понад половини планети. На ринку висока конкуренція, а інженери та винахідники регулярно презентують нові рішення для ринку навушників і пристроїв, що носяться.

Конструкція корпусу навушників: типологія

  1. Навушники-вкладиші, які розташовуються всередині вушного каналу та навушники-гудзики, які поміщають всередину вушної раковини.
  2. Накладні навушники, які можуть закрити вухо повністю або частково.
  3. Навушники з кістковою провідністю звуку, які не контактують із вушною раковиною.

Зміна форми навушників пов’язана з інноваційними розробками та новими потребами людини. Так, популяризація навушників з кістковою провідністю звуку пов’язана з тим, що вони зручні для бігунів та автомобілістів. Така гарнітура дозволяє чути звуки навколишнього світу та спілкуватися з оточуючими, не відриваючись від музики.

З погляду конструкції, дизайн корпусу навушників, які транслюють звук через кістку, має свої «гострі кути». Головна проблема – фіксація на голові, якщо на коротко стриженому волоссі проблем з носінням виникнути не повинно, то для довгого волосся ковзання може стати проблемою.

Розробка корпусу навушників, які транслюють звук у кістку, передбачає, що половина цільової аудиторії продукції носять не короткі зачіски. А отже кріплення не повинно ковзати.

Друга відносно нова розробка – бездротові гарнітури, друге життя яким подарувала компанія Apple та їх Apple AirPods. Тепер bluetooth-гарніури більше не асоціюються з двотисячними та людьми характерної зовнішності, які голосно лаялися самі з собою, йдучи вулицею. Apple, як компанія, яка впроваджує інновації і робить незвичне звичайним змусила всіх жартувати про їх AirPods, а також створила новий медійний образ бездротової гарнітури.

Дизайн корпусу навушників

Дизайн корпусу навушників Apple AirPods та JBL Free

Цікаво, що реакція на гаджет була неоднозначною, хоча теоретично він вирішує одну з головних проблем навушників — проводи, що заплутуються, які змушують користувачів нервувати і призводять до їхнього швидкого зношування гаджета і нових фінансових витрат. Багато виробників працюють над цією проблемою менш радикально: змінюють конструкцію дротів. Однак, як показали наочні експерименти редакції Look At Me, такі дроти все одно заплутуються.

Якщо у вас є інноваційна розробка, яка дозволить дротам не заплутуватися, зверніться до київської студії промислового дизайну KLONA. У нас ви можете замовити створення корпусу навушників, який завершить образ інноваційного виробу.

Читайте також: Студія промислового дизайну: розповідаємо, як є

Дизайн дротів навушників

На виставці IFA 2017 у Берліні виробники презентували кількох чудових конкурентів бездротовим AirPods.

Серед них JBL Free (бренд JBL спеціалізується на аудіоелектроніці), Gear IconX 2018 компанії Samsung, які вже є другим поколінням цієї моделі, Sony wf1000x і Bandwagon Dowson Airplay E8. Среди них JBL Free (бренд JBL специализируется на аудиоэлектронике), Gear IconX 2018 компании Samsung, которые являются уже вторым поколением этой модели, Sony wf1000x и Bandwagon Dowson Airplay E8.

У кожного є технологічні переваги перед AirPods. Перед тим, як створити корпус для навушників, які зможуть конкурувати з Apple, інженери, конструктори та маркетологи вивчали їх напрацювання та шукали ідеї для потенційної відзнаки. Так модель Samsung захищена від води, плавати в ній не варто, але дощ або піт їм не страшні, навушники Sony беруть своїми властивостями шуму. Однак усі представлені моделі відносяться до внутрішньоканальному типу навушників. А ось вкладишів, які стали б гідною заміною AirPods на ринку поки немає.

Виробництво навушників: як створити корпус

Механіка виробництва корпусу навушників проста: потрібні креслення, потім промдизайнер створює 3D-модель корпусу навушників. На стадії проектування важливо продумати всі технічні деталі — кріплення навушника у вусі, розміщення сенсорів (якщо це бездротовий пристрій), кнопки, можливості регулювання, чи складатися і згинатися вони (для масивних пристроїв).

Після затвердження фінального варіанту 3D-моделі корпусу навушників друкують її на 3D-принтері і отримують прототип. Зазвичай у випадку з розробками на кшталт пристроїв, що носяться, одного прототипу буде мало. Потрібно від 10 до 50 пристроїв, щоб протестувати їхню роботу та зрозуміти, як можна вдосконалити пристрій. Якщо потрібно 30 або більше прототипів, зробити корпус навушників краще не методом 3D-друку, а шляхом виливки в силікон.

Створення 3D-моделі навушників: приклад Bowers & Wilkins

Потім 3D-модель вносять правки, друкують один або кілька фінальних прототипів, перевіряють на працездатність. Якщо все гаразд, то один із прототипів перетворюють на майстер-модель: шліфують, полірують, наносять крокрені. Далі за її подобою відливають металеву форму, за допомогою якої можна виготовити велику партію виробів.

З усім цим допоможуть спеціалісти студії промдизайну КЛОНА. Ми знаємо, як розробити корпус навушників, який буде бездоганним з технічного погляду. Зв’яжіться з менеджером та посвятіть нас у свої плани!

Читайте також: Методи та терміни виробництва виробів із пластику: 3D-друк, лиття в силікон, лиття під тиском

Розробка корпусу навушників: пошук фішки для підкорення насиченого ринку

Щоб конкурувати з сотнями успішних виробників, які працюють у сфері звукової електроніки більше півстоліття, як вищезгадана JBL або флагманами галузі смартфонів, як Apple та Samsung, потрібна відмінність. Це може бути інноваційна розробка, унікальна ідея у дизайні, незвичайні матеріали чи грамотно подана історія бренду. Наприклад, цим фактом може стати місце походження компанії. Хотілося б подивитися на дизайн українських навушників, які покажуть характер нації не вишивкою чи тризубом замість логотипу, а подивляться глибше.

Читайте також: 8 правил розробки дизайну пристроїв, що носяться

Chant, House of Marley: створити дизайн навушників з використанням вторинної сировини

House of Marley – бізнес сина Боба Марлі, сам факт чого робить бренд цікавішим. Модель Chant подвійно примітна: вона виконана з

вторинних матеріалів: перероблених тканин та дерева. Колірна гама також не випадкова: навушники повторюють кольори растаманської шапки Марлі, яка давно стала річчю в собі, пізнаваним візуальним символом. На краї корпусу нанесені візерунки та логотип, які додають навушникам тактильних властивостей.

Читайте також: Ринок носимих пристроїв: огляд новинок

Промдизайн навушників

Розробити продуктовий дизайн навушників: ставка преміум-на матеріали

Bandwagon Dowson Airplay E8 — бездротові навушники, які автори презентували у вересні 2017 року на берлінській IFA. Споживача вони вражають не незвичайними властивостями, а розкішними матеріалами. Чохол для зберігання та підзарядки обтягнутий шкірою, а сам навушник складається з матового пластику та алюмінію. При цьому технічно вони слабші за аналоги, хоч коштують і дорожче. Цей гаджет — іміджевий аксесуар, його ціна — €300, що вище за вартість AirPods. Він розрахований на споживачів, які захочуть показати іншим свій статус шляхом вибору цієї марки та моделі, а не на тих, хто шукає модель для активного заняття спортом або тих, хто женеться за кращою передачею звуку.

Читайте також: Шість дизайн-стратегій для створення довговічних виробів

I.am+ Buttons: дизайн корпусу навушників, натхненний вінілової платівкою

Навушники I.am+ Buttons бездротові та зроблені на основі AirPods, ідея їх конструкції – робота музичного продюсера, репера та, з недавніх пір, дизайнера will.i.am. Мотивація, яка надихнула його – бажання, щоб навушники підходили людині за стилем одягу та вигляданю себе. На його думку, класичні популярні затички не дозволяють самовиразитись, і створивши I.am+ Buttons, will.i.am планує це змінити.

Промдизайн навушників

Цікавим рішенням тут є з’єднання навушників, у якого чисто декоративна функція. Однак, пам’ятаючи, що однією з головних глузувань над AirPods була думка про страх втратити навушник і не знайти його, у декоративної гумки-намиста з’являється практична мета. Як видно, на ній є і кнопки, що є дивним рішенням: бездротові навушники мають на увазі, що зменшувати звук можна голосом, легким дотиком до конструкції або натисканням на телефоні, до якого вони підключені.

Друге, що відрізняє навушники від класичних Airpods є великий металевий диск. Тут він є відсиланням до вінілових платівок, мода на які повернулася близько 10 років тому.

Орієнтація на профі: промдизайн корпусу навушників Master & Dynamic

Дизайн корпусу навушників

Останній приклад — навушники, які зроблені для тих, хто насамперед зацікавлений у звучанні та є шанувальником гарних речей. Їх особливістю є ретро стилістика у дизайні, яку творці поєднали з новими технологіями шумоподавлення. А в оформленні вони використовували м’яку овечу шкіру та алюміній. Ці навушники зручно носити на шиї, як видно на фото, зовнішня частина рухлива. Хоча вони насамперед створені для прослуховування музики, в навушники вмонтовано мікрофон. Тож можна буде перервати прослуховування музики, щоб поговорити телефоном.

Якщо у вас є ідея, яка зможе дати ринку щось нове та знайти свою аудиторію, зверніться до студії KLONA. Ми забезпечимо її якісну реалізацію!

Контактна інформація:

+38 (044) 338 88 02

hi@klona.ua