Минулої п’ятниці у компанії KLONA з’явився власний король. Перший, але не останній. І таке можливе лише у нас. Справа в тому, що в нашій компанії є давня традиція – КОЛОРОнація. Це посвята у найкращі співробітники компанії. Зазвичай це продовжується протягом усього дня. Майбутній присвячений весь день потай від своїх колег виконує різні завдання, пов’язані зі своєю професією. Після успішного проходження квесту вся команда збирається відзначати цю подію. 5 серпня квест проходив наш керівник проектів – Артемій Дробязко. Весь день він виконував складні завдання, серед яких були такі:

  • “продати” більшості співробітників ідею про те, що курка з’явилася раніше за яйця (майже ніхто не чинив опір, в переконанні Артему немає рівних);
  • заплести нашому дизайнеру Максу кіску (Макс страждав, але мужньо терпів);
  • скласти бізнес-план для виведення ринку нового продукту – в’єтнамок-міношукачів (у процесі жодна в’єтнамка не постраждала).

На завершення Артем торжественно промовив клятву. У ній він пообіцяв нам і собі, що буде сміливим у своїх фантазіях та ідеях, клянеться допомагати колегам і просити поради, а також продовжить залишатися найкращим у своїй справі.

Команда KLONA

Ми ще раз вітаємо Артема з цією значущою подією та бажаємо нових перемог. Загалом, все пройшло голосно та весело. Ми з нетерпінням чекаємо на нову KOLOROнації. Хто буде наступним – скоро дізнаємося, а поки кожен з нас прагнутиме стати кращим, щоб заслужити власну корону.