Рекламна анімація

Гумор – ключ до серця глядача. Якщо ролик викликав позитивні емоції або спровокував сміх, він підсвідомо асоціюється з чимось добрим, краще запам'ятовується.

Всі пам’ятають приказку про те, що краще один раз побачити, ніж почути сто разів. А ще краще – побачити щось незвичайне, і тоді воно надовго залишиться в пам’яті. Так працюють усі анімаційні рекламні ролики: чим цікавіше зображення, тим більша ймовірність, що глядач зверне на нього увагу. Анімаційна реклама – вид продающої реклами, що водночас впливає на різні джерела сприйняття.

Від чого залежить ціна анімаційного рекламного ролика

Ціна створення рекламної анімації в KLONA залежить від кількох факторів:

  • терміни виконання;
  • наявності сценарію;
  • кількості концептів розкадрування;
  • тривалість ролика.

Переваги рекламного 3D-ролика

Величезні технологічні можливості (від різного виду анімації до певних технік та прийомів).

Високий рівень пластичності (параметри можуть коригуватись залежно від призначення – інтернет або телебачення).

Ефективність (правильно зроблений ролик завжди спрацьовує).

Постійне вдосконалення (використання сучасних технологій та відкриттів для покращення рекламної анімації).

Окупність(часто для створення рекламної анімації формують бюджет відповідно якісному фільму, особливо актуально це для західного ринку, але, як правило, хороша реклама завжди себе окупає).

Доступність (мова анімації зрозуміла у всьому світі, вона легко долає мовні та географічні бар’єри).

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ АНІМОВАНОГО РЕКЛАМНОГО РОЛИКА

Моніторинг цільової аудиторії

Це початковий етап створення рекламної анімації. Він дозволяє визначити переваги потенційного глядача та використовувати їх у ролику.

Створення сценарію

Створення сценарію анімаційного рекламного ролика засноване на ідеї, над якою працюють фахівці. У сценарії прописують все те, що, де і як відбуватиметься з персонажами.

Розкадрування

Розкадрування анімованого рекламного ролика починається після того, як сценарій повністю готовий. Суть процесу розкадрування – промальовування ключових кадрів сценарію.

Створення ескізів

Ескізи персонажіванімаційної 3D-реклами створюють фахівці, якіпрацюють над мімікою, характером, пластикою, зовнішнім виглядом та багатьма іншими параметрами.

3D-анімація

3D-анімація для створення реклами відбувається після того, як усі підготовчі етапи пройшли успішно. Персонажі “оживають” і починають діяти за сюжетом. Те, наскільки швидко закінчиться процес, зазвичай залежить від складності і тимчасових обмежень ролика.

Доопрацювання

Опрацюванняанімаційної реклами відбувається постфактум. Виправлення або корекція кольору та звуку, монтаж, контроль продукту в цілому.

АНІМАЦІЙНА РЕКЛАМА, ЯКА ТОЧНО «ПРАЦЮЄ»

Гумор у рекламній анімації

Гумор – ключ до серця глядача. Якщо ролик викликав позитивні емоції або спровокував сміх, він підсвідомо асоціюється з чимось добрим, краще запам’ятовується. У той же час немає нічого небезпечнішого для реклами, ніж дивні чи непридатні для цільової аудиторії жарти. Тому важливо відчувати міру.

Емоції в анімаційному рекламному ролику

Викликати сильні емоції здатна, наприклад, гарна історія. Іноді вона може бути пов’язана з якимось святом (і казковою атмосферою), наприклад, з Різдвом. У такому разі анімований рекламний ролик не дратує і морально не «тисне» на глядача, а навпаки, створює загальну атмосферу «очікування дива».

Сюжетна лінія рекламного ролика 3D

Чітка сюжетна лініяз акцентом на рекламований об’єкт. Інакше покупці оцінять якісне створення рекламної анімації, але за секунду не згадають (або взагалі не зрозуміють), що саме рекламувалося в ролику. Як, наприклад, у ролику Джона Левіса “The Bear and the Hare” – можна нескінченно довго захоплюватися задумом або виконанням, але при цьому губитися в здогадах: чи це була реклама і якщо так, то чого саме.

Оригінальні ідеї 3D-анімації для створення реклами

Оригінальна ідея забезпечить популярність рекламного ролика. Вона може полягати у сценарії, персонажі, ситуації, несподіваному фіналі або навіть способі виконання. Яскравий приклад – Kia Picanto та Nail Art Animation. Компанія створила анімаційний рекламний ролик прямо на нігтях.

рекламна анімація
створення рекламної анімації
створення анімації на замовлення

ПЕРСОНАЖІ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ АНІМАЦІЇ

Їжа у рекламних роликах 3D

Під категорію “їди в рекламі” потрапляє все їстівне – від кумедних пончиків до напоїв-супергероїв (реклама Живчика, наприклад) та жувальної гумки-рятувальника. Оживча їжа розмовляє, бігає, має чіткий характер і емоції, загалом, повністю виправдовує себе як повноцінний персонаж. Часто такі персонажі стають улюбленцями публіки, наприклад, жовта та червона цукерки M&M.

Живі істоти в анімаційній рекламі

Люди, птахи, тварини – усі рівні у світі 3D-анімації. Кожна жива істота може стати головним героєм анімаційного ролика. Люди в усьому світі дізнаються милого кролика з реклами Nesquik, готового будь-якої хвилини пограти з друзями.

Ліки в анімаційних роликах

Фармацевтичні препарати використовуються практично у всіх роликах, де рекламують ліки. Незвичайні таблетки, спреї-герої та ін. борються з застудою та будь-яким іншим захворюванням залежно від ситуації.

Назви під час створення рекламної анімації

Це можуть бути: товарні знаки, назви фірм та компаній, марки та моделі виробу та інші назви. Значки, слова чи геометричні фігури рухаються, змінюють колір, спалахують, зникають – створення рекламної анімації використовується все. Анімація такого плану забезпечує хорошу візуалізацію та високий відсоток впізнаваності у майбутньому.

послуга розробки рекламної анімації
замовити створення рекламної анімації
рекламна анімація на замовлення

ТЕНДЕНЦІЇ 3D-АНІМАЦІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ

Doodle стиль у рекламних роликах 3D

Doodle стиль зазвичай означає “малювальну руку”. Тут завжди присутній елемент несподіванки, глядач не знає, що саме рука намалює наступної секунди, поступово чекає закінчення.

Інфографіка в анімаційних рекламних роликах

Інфографіка у плані анімаційного виконання буває двох видів – проста та складна. Проста обмежується невигадливими зображеннями, які допомагають оповідача «пояснити» складну історію просто, відбувається адаптація за допомогою картинок. Ще один вид інфографіки – шикарне зображення, яке також йде синхронно з розповіддю.

Squigglevision у створенні рекламної анімації

«Cкуіглвіжн» (squigglevision) – запатентований метод анімації, заснований на безперервному коливанні контурів. Ця техніка порівняно проста (і при цьому оригінальна), її яскравий приклад можна зустріти у рекламних роликах RedBull.

Сучасна технологія рекламного анімаційного ролика дає змогу якісно виконати будь-який запит. Фахівці KLONAіз задоволенням та ентузіазмом допоможуть у створенні об’ємної та мальованої рекламної анімації на будь-якому рівні, а якщо потрібно – зроблять все «з нуля». У нас є чітке розуміння як зробити анімаційну рекламу, щоб вона виявилася набагато ефективнішою і вище за будь-які очікування.

Зв'язатися з нами: