Створення вірусних роликів

Тривалість і ціна зйомки вірусних роликів залежать тільки від бажань і можливостей замовника. Це може бути простий сценарій і легка анімація або продумана інтрига і зіркові актори.

Створення вірусного відео – це зйомка роликів для поширення через Інтернет завдяки добровільного розміщення користувачами на своїх сторінках, а також за допомогою функції « поділитися з другом » .

Цей тип реклами використовується компаніями для підняття продажів і іміджу бренду . Адже коли інформацією про товар ділиться друг або знайомий, то довіру до такої продукції буде в рази вище.

Ціна на створення вірусного відео залежить від:

  • кількості концептів сценарію;
  • особливостей зйомки і опрацювання персонажів;
  • тривалості ролика;
  • термінів виконання робіт.

Замовте виробництво вірусних роликів у фахівців компанії KLONA. Ціна: від 10 тисяч гривень. термін: від 7 днів.

ЗЙОМКА ВІРУСНИХ РОЛИКІВ: ЕТАПИ СТВОРЕННЯ

Маркетингове дослідження для створення вірусного відео

визначається цільова аудиторія , Її потреби і бажання. складається список основних каналів розміщення , розробляється тривалість і посил відеоролика.

Сценарій вірусного ролика

Він повинен бути креативним і розкривати рекламну пропозицію. Адже без потужного рекламного імпульсу, відео втратить свій сенс, навіть якщо компанія залучить до створення відомих особистостей.

Створення вірусного ролика

Тривалість і ціна зйомки вірусних роликів залежать тільки від бажань і можливостей замовника . Це може бути простий сценарій і легка анімація або продумана інтрига і зіркові актори.

Логістична компанія FedEx створює успішні відеоролики з 90-х років минулого століття. Вони лаконічні, іронічні і дуже добре позиціонують незамінність компанії.

розробка вірусних роликів
вірусні ролики на замовлення
виробництво вірусних роликів

ЯК ЗНЯТИ ВІРУСНИЙ РОЛИК?

Цільова аудиторія для зйомки вірусних роликів

Потрібно відштовхуватися від аудиторії . її образу , Цінностей і життєвих пріоритетів . Рекламний ролик Nike Football “Stays Winner” повністю відповідає вимогам своєї цільової аудиторії. Він яскравий, що запам’ятовується, динамічний, а головне в ньому беруть участь світові зірки футболу. Тому він і набрав 98,4 мільйонів переглядів.

Зняти вірусний ролик: тривалість

Існує думка, що вірусний рекламний ролик не повинен тривати довше хвилини. Це міф. тривалість відео визначається ідеєю , Сюжетом і героями , Саме це чіпляє користувачів.

Магазин 2ndStreet опублікував рекламу, в якій обіграна історія звичайної сім’ї . Її розповідає стіл, він згадує все що бачив – радість, турботу, сльози і смуток. Пройшли роки, і він став занадто маленький для такої вже великої родини, але все-таки він обіцяє справно служити далі і піклуйся про неї. Правильно підібрана композиція видавлює з користувача ностальгічну сльозу і змушує згадати про улюблених людей.

Виробництво вірусних роликів: емоції

Це головний фактор, який змушує людей ділиться роликом. Радість, захват, ностальгія, смуток, гнів – це визначає бажання користувача натиснути на кнопку «Поділитися».

FedEx в 2005 році зняла ролик, де акцентувала увагу на 10 складових успішного ролика , Серед них – відома особистість, тварина, маленька дитина, приваблива жінка і популярна пісня. З моменту випуску відео пройшло вже 10 років, але критерії не втрачають актуальність .

Вірусні рекламні ролики: відомі особистості

впізнаваність і популярність – основні критерії успіху ролика. всім приємно побачити свого кумира в рекламі. довіра до продукту підвищується , а перегляди тільки збільшуються за рахунок фанатів. Таким чином, цільова аудиторія значно розширюється .

Створення вірусних роликів: тварини

Всі люблять тварин. Відео з котиками , Лисичками і совенята стали основою проведення часу в інтернеті. Так чому не використовувати їх для створення вірусного відео? Реклама Budwiser “Friends Are Waiting” підтвердила результативність методу, зібравши більше 19,5 млн. переглядів.

Вірусні ролики на замовлення: мелодія

легкий мотив , Смішний текст і проста графіка – теж критерії успіху . Сценарій вірусного ролика «DumbWays2Die» від Метрополітену став призером Каннських Львів. А соціальний посил про захист свого життя переглянули понад 139 мільйонів разів.

Замовити вірусний ролик: комбо

створюючи сценарій вірусного ролика можна, можливо об’єднати всі популярні критерії : Інтернет-меми, милих дітей, тварин, популярну музику.

Вірусний ролик на замовлення: розміщення

процес розміщення ретельно планується , Для цього використовуються популярні співтовариства, блоги і ресурси . Діяти потрібно особливо швидко в перші кілька діб і розкручувати наростаючу хвилю популярності.

Замовте створення вірусного відео в компанії KLONA

І про ваш продукт будуть говорити мільйони.

Зв'язатися з нами: