Створення персонажа для гри

Розробники моделюють ігрового персонажа з унікальними характеристиками, яких не мають інші персонажі. Гравець здійснює вибір головного героя залежно від вимог місії та своїх власних симпатій.

Ігрові компаніїіснують в умовах жорсткої конкуренції, за увагу гравців та їх бажання вкладати тимчасові та фінансові ресурси у товар. Хоч попит і великий, але все нові розробки – сюжетів, движків і графіки, змушують влаштовувати гонку за любов споживача.

Кожен робить це своїм способом, наприклад, у компанії дистриб’ютора казуальних ігор BigFishGames девіз «Нова гра щодня», і у них дуже непогано виходить слідувати своєму принципу, співпрацюючи з 500 компаніями-розробниками. Французька компанія Ubisoft виграє завдяки деталізації ігрового світу та якісному моделюванню ігрового персонажа.

Ціна на розробку 3D-персонажу залежить від:

  • кількості концептів та рендерів;
  • деталізації персонажа;
  • обсягу правок за обраним концепту;
  • термінів реалізації проекту.

Середня ціна на моделювання ігрового персонажа складає 45 тисяч гривень. Вона може змінюватися враховуючи розмір героя та обсяг роботи.

СТВОРЕННЯ ПЕРСОНАЖУ ІГР: ЖАНРИ І ВИДИ

Моделювання ігрового персонажа як головного героя

Він заздалегідь має задані характеристики: вік, зовнішність, характер і сюжетну роль. Якщо тільки не йдеться про симулятори життя – Sims. Чим продуманіший і складніший сюжет, тим яскравіша особистість та образ розробленого персонажа.

Розробка ігрового персонажа для файтингів та симуляторів

Розробники моделюють ігрового персонажа з унікальними характеристиками, яких не мають інші персонажі. Гравець здійснюєвибір головного героя залежно від вимог місії та своїх власних симпатій.

Зробити персонажа для стратегій

Юніти якісно опрацьовуються, гравець може і не помітити, скільки годин роботи було витрачено на деталі озброєння, але справжні любителі уважно вдивляються у кінетику та текстури кожного воїна.

персонаж для гри на замовлення
створення ігрового персонажа
розробка персонажа для гри

РОЗРОБКА ПЕРСОНАЖІВ ІГР: ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ГЕРОЯ

Зробити персонажа для мобільних ігор

Це може бути низькополігональний або вручну намальований герой, який чудово впишеться у сюжет мобільної гри. Його зображення часто схематичне і вимагає деталізаціїв опрацюванні образу і характеру.

Створити 2D-персонажу

У квестових казуальних іграх вони особливо важливі. По-перше, гравців приваблює саме сюжет, а значить, і історія головного героя. Неякісно розроблені персонажі відштовхнуть любителів цього жанру. По-друге, ігри такого типу займають мінімум часу (їх можна пройти за 4-5 годин) і важать дуже мало від 600 Мб до 1,5 Гб, тому створення 3D-персонажів рідкість. Це 2D-персонажі або стилізоване відео з реальними людьми.

Моделювання 3D-персонажу

Підходить для ігор, де для проходження потрібно не один тиждень і багато зусиль. Окрім персонажа в іграх такого масштабу опрацьовується величезний інтерактивний світ та розгалужена сюжетна лінія.

Унікальність у розробці ігрових персонажів

Герої та їх історії проробляються настільки ретельно, що це переростає у серію побічних продуктів, японська компанія Square Enix випускає повноцінні фільми з історій ігрової серії Final Fantasy.

В умовах конкуренції реалістичною графікою мало кого здивуєш, тому багато компаній виділяються незвичайними графічними рішеннями та моделюванням 3D-персонажів у стилі коміксів, наприклад, як у шутері Borderlands 2 від Gearbox Software.

створення персонажа для гри
розробка 2D-персонажу
розробка 3D-персонажу

ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ПЕРСОНАЖУ ГРИ

Досягати емоційної прихильності

Користувач часто асоціює себе з героями гри та їх історіями. Тому при 3D-моделюванні персонажів потрібно враховувати орієнтири – на дії головного героя, на його прихильність до місцевості та наявності у нього мотивації. Дотримання таких критеріїв дозволить якісно зробити персонажа.

Уникати ефекту «зловіщої долини»

Робототехнік Масахіро Морі виявив, чим більше людських рис набуває робот або лялька, тим більша огида і ворожість з’являється у людини.

Дотримуватись метрики у розробці персонажа

Визначити розмір і зростання персонажа можна лише в порівнянні з чимось в ігровому світі: дерево, будинок або тварина. Для коректного створення потрібно постійно враховувати параметри персонажа та характеристики довкілля. Наприклад, ширину кроку, швидкість переміщення, дальність стрибків та радіус атаки. Лише один раз, дізнавшись параметри персонажа, гравець вже на око визначатиме доступну відстань та дії персонажа.

Використовувати візуальні ефекти

Вони збагачують геймплей, роблять анімацію реалістичною та зрозумілою. Хвіст і вуха лисички сіпаються при бігу, плащ головного лиходія майорить при ходьбі, змінюється колір намоклої тканини. Стежити треба і за зміною емоцій персонажа у розвитку сюжету. Зображення нижче демонструє дівчину, її улюблену сестру вбили за сюжетом лише півгодини тому, але її обличчя напрочуд щасливе та статичне протягом усіх подій ігрового світу.

ЯК ЗРОБИТИ 3D-ПЕРСОНАЖУ ГРИ

Складання технічного завдання для моделювання ігрового персонажа

На цьому етапі подається ідея, як правило, це словесне (текстове) опис або чорновий малюнок образу персонажа. Також обговорюються ключові технічні моменти: ім’я, стать, вік, інтелект, професію, лексику і передісторію персонажа.

Маркетингове дослідження у розробці 3D-персонажу

Виділяється цільова аудиторія та її основні переваги. Це допоможе визначити колірне рішення для героя та особливості його характеру.

Пошук референсів

Збір інформації про анатомію та кінетику персонажа, аналіз колірної гами та підбір текстур.

Розробка 5 концептів дизайну у створенні персонажа

Уточнюється стиль персонажа– форма зачіски, одяг та персональні предмети. На цьому етапі краще не чіплятися за вдалий образ, а опрацювати якнайбільше варіантів. Також потрібно подбати про «читаність» образу героя, якщо силует впізнаваний і виглядає ефектно, то концепт персонажа опрацьовано правильно.

Доопрацювання обраного концепту

Доробка обраного концепту для моделювання 3D-персонажу полягає в деталізації одягу, інвентарю та візуальному уточненні їхньої взаємодії з героєм. Також необхідно намалювати персонажа у притаманних його характеру позах та створити карту емоцій. Матеріал допоможе створити 3D-модель.

Візуалізація 3D-персонажу гри

Остаточне домальовування особливостей персонажа, модель ділиться на полігрупи, виділяються основні частини тіла, створюються карти текстур передачі властивостей моделі.

Студія KLONA змоделює незабутній ігровий персонаж.

Зв’яжіться з менеджерами зараз!

Зв'язатися з нами: