Створення рекламного відео

Трендом останніх 5 років став storytelling - це маленькі історії, які здатні впливати на почуття людей. Клієнт, побачивши рекламу в такому стилі, більш емоційно її сприйме і обов'язково запам'ятає.

Навіщо потрібен рекламний ролик?

Зйомка рекламного відео – це створення роликів для подальшого взаємодії між компанією і аудиторією за допомогою візуального ряду.

Людина сприймає навколишній світ візуально , Тому рекламні ролики настільки ефективні . А якщо в процесі створення рекламного відео додати якісний звук і захоплюючий сюжет , то успіх вашої рекламної кампанії гарантований .

відеоролики розміщуються на популярних телеканалах і відеохостингу для приваблення уваги споживачів до бренду, товару або акції , До того ж ролики можуть мати соціальний посил . На відміну від телевізійного, виготовлення рекламного відео для інтернету дає ряд переваг у вигляді інформації про відгуках, рейтингах і статистиці . представники компанії за допомогою цих даних досліджують цільову аудиторію (Вік або географію проживання) та прогнозують конверсію .

Ціна на створення рекламних роликів залежить від:

  • термінів виконання робіт;
  • тривалості ролика;
  • кількості концептів сценарію та розкадровки;
  • масштабів знімального процесу.

РЕКЛАМНЕ ВІДЕО НА ЗАМОВЛЕННЯ: ЕТАПИ СТВОРЕННЯ

Маркетингове дослідження для зйомки рекламного відео

визначається образ цільової аудиторії : Вік, географія проживання, фінансовий стан і базові потреби. За підсумками складається список ресурсів для розміщення ролика.

Сценарій рекламного відео

фахівці проводять підготовчі роботи : пошук ідеї і способів її втілення . Навіть самий інтригуючий сценарій не буде працювати без хорошого тексту або якісної візуалізації .

Трендом останніх 5 років став storytelling – це маленькі історії, які здатні впливати на почуття людей. Клієнт, побачивши рекламу в такому стилі, більш емоційно її сприйме і обов’язково запам’ятає .

Розкадрування для створення рекламного ролика

замальовка сценарію економить час і сили, а головне дозволяє швидко вносити корективи в процес зйомки . Невелика репетиція завжди покращує якість ролика . Цей спосіб використовують студії, як для маленьких проектів, так і для великих.

Виробництво рекламного відео

спланований графік зйомок , Якісно підібрані фахівці і акторський склад втілять ідею в життя. Тривалість і ціна знімального процесу залежить тільки від можливостей компанії-замовника .
Для виробництва вірусного ролика можна додатково продумати деталі, простежити за популярними інтернет-мемами. І об’єднати їх в ролик, який збере максимальну кількість переглядів.

Постобработка для рекламного відео на замовлення

монтаж , Корекція кольору, комп’ютерна графіка , Ефектна звукова доріжка роблять ролик більш вражаючим .

виробництво рекламних роликів
створення роликів для реклами
розробка рекламних роликів

СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНОГО ВІДЕО: ВИДИ

Зйомка рекламного відео для комерції

Мета таких роликів продемонструвати потенційним покупцем товар з найбільш привабливого боку , а також підвищити впізнаваність і довіру до бренду .

компанія Robinson , Наприклад, виділяється серед конкурентів прив’язкою до сім’ї і дружбу . Теплі почуття, які викликає їх ролик, стимулюють вибрати сік саме цієї компанії замість сотні подібних брендів.

Високобюджетне виробництво рекламного відео

бренди з багаторічною історією і величезним об’ємом продажів готові вкладати в рекламу не тільки душу, а й солідні суми .

Серед найбільш дорогих проектів в історії реклами став ролик CHANEL № 5 . Зйомка рекламного ролика тривалістю в 4 хвилини обійшлася в 44 млн. доларів. Режисером ролика став баз Лурман , Який працював над фільмами «Мулен Руж», «Великий Гетсбі» і «Ромео і Джульєтта» . Костюми створював сам Карл Лагерфельд . Головну роль виконала Ніколь Кідман , Яка отримала за зйомки 4 млн. доларів.

Виготовлення рекламного відео для соціальної сфери

Мета цих роликів популяризація громадських організацій і фондів , Які займаються соціально важливими проектами – благодійністю, захистом навколишнього середовища, боротьбою проти бідності, расизму та гендерного пригноблення. Дуже часто з подібними закликами звертаються і комерційні компанії: Dove, Always або Lifebuoy.

Зйомки рекламного відео для політичної агітації

ролики в підтримку кандидатів і партій все частіше стають основою агітаційних компаній по всьому світу. Особливо це помітно в передвиборній гонці між Хіларі Клінтон і Дональдом Трампом.

Студія KLONA створить рекламний ролик, який вигідно продемонструє ваші цілі і товар

Зверніться до менеджерів за додатковою інформацією

Зв'язатися з нами: