Фірмовий персонаж дозволяє закріпити у свідомості споживача візуальний образ торгової марки чи компанії. Завдяки йому створюється емоційна прихильність, підвищується впізнаваність та популярність торгової марки. Фірмовий персонаж, поряд з іншими складовими бренду (назва, логотип, слоган, фірмовий стиль, дизайн упаковки, реклама та інше), визначає успіх бренду та використовується для кращої його ідентифікації та відображення концепції позиціонування.
Образ 3Д персонажа добре запам’ятовується, особливо дітьми. Тому виробники продукції для дітей найчастіше прив’язують свою торгову марку до якогось персонажа. Використання корпоративного героя, персонажа найбільше поширене серед торгових марок продуктів харчування:
- ТМ Несквік – кролик Квіккі;
- ТМ Барні – ведмежа Барні;
- ТМ Ростишка – динозаврик Діно;
- ТМ Heinz – бегемотик Heinz;
- ТМ М&Мs – Червоний та Жовтий;
- та інші.