3D-візуалізація магазину

Фахівцям потрібно знати параметри приміщення, кількість і характеристики елементів наповнення. 3D-візуалізація магазину вимагає добірки колірних рішень, текстур матеріалів і освітлення.

3D-візуалізація магазину – це процес створення реалістичних зображень, які дозволяють продемонструвати проект і концепцію торгового простору .

Архітектурна 3D-візуалізація потрібна для узгодження з замовниками або адміністрацією торгового центру при оренді приміщення. До того ж реалістичне зображення дизайну стане в нагоді будівельній бригаді при виконанні робіт.

Вартість 3D-візуалізації залежить від:

  • масштабів зображення;
  • кількості об’єктів візуалізації і рендерів ;
  • якості текстурирования;
  • термінів реалізації проекту.

Замовте візуалізацію торгової точки в студії KLONA. Ціна: від 2 тисяч гривень. термін: від 2-3 днів.

Які матеріали потрібні для 3D-візуалізація на замовлення?

студія KLONA працює з кресленнями , Планами розгортки стін, фотографіями та ескізами дизайнерських концептів магазина. Фахівцям потрібно знати параметри приміщення , кількість і характеристики елементів наповнення. 3D-візуалізація магазина вимагає добірки колірних рішень , текстур матеріалів і освітлення.

розробка візуалізації для магазину
створення 3d-візуалізації
замовити візуалізацію магазину

Етапи створення 3D-візуалізації магазину

  1. Складання технічного завдання для послуги 3D-візуалізації. визначаються просторові характеристики приміщення , Надається інформація про фірмовому стилі магазина, його розташуванні і параметрах освітлення.
  2. Створення 3D-моделі продукту. проводиться інвентаризація, завмер меблів і обладнання , На 3D-сцені розміщуються архітектурні і декоративні елементи для якісної візуалізації інтер’єру магазину.
  3. накладання текстури для 3D-візуалізації торгової точки. створюються точні текстурні карти матеріалів , Які використовуються в дизайні інтер’єру: від кольору шпалер і плит для підлоги до тканин на меблях.
  4. Налаштування освітлення . Вибір джерела світла залежить від типу розміщення магазину: вулиця, напівпідвальне приміщення або торговий центр.
  5. Візуалізація для архітектурної візуалізації. це процес перекладу візуалізованою тривимірної моделі в 2D-зображення.
візуалізація магазину на замовлення
3d-візуалізація магазину
3d-візуалізація торгової точки

ПРИНЦИПИ 3D-візуалізації МАГАЗИНУ

Використовувати емфазу в архітектурній 3D-візуалізації

виділяти домінуючий об’єкт в зображенні магазину. це створює відчуття збалансованості і порядку. емфаза досягається акцентом через розташування об’єкта , Колірної контраст або освітлення.

Підбір правильного типу освітлення для 3D-візуалізації магазину

Денне світло (сонячний, хмарний, комбінований) або штучне освітлення використовують для візуалізації різних типів приміщення . Неправильно підібраний тип створить засвічені або затемнені ділянки в кімнаті. Для залів магазина найкраще використовувати комбінований похмурий світ . приміщення стане світліше , А світловий акцент від ламп підкреслить товар.

Візуалізація торгової точки: фокус

правильні настройки камери в сцені допоможуть зробити зображення максимально фотореалістичним. глибина простору додасть виразності візуалізації магазину.

3D-візуалізація на замовлення: недоліки поверхонь

В реальності не існує ідеальних ліній і граней, тому 3D-візуалізація магазину повинна відповідати цьому. Складки на тканинах , Розкидані подушки, загорнутий килимок , Такі дрібні деталі і створюють образ об’єкта в реальному зображенні .

Компанія KLONA об’єднує досвід і новаторство для створення 3D-візуалізації магазину вашої мрії.

Зверніться до менеджерів прямо зараз

Зв'язатися з нами: