3D-візуалізація упаковки і реалістичні рендери етикетки

Презентаційні та POS-матеріали - зображення, створені при застосуванні 3Д візуалізації, широко використовуються в каталогах товарів і буклетах, на стендах і рекламних конструкціях. Вони забезпечують торгову марку конкурентну перевагу - підвищують впізнаваність і імідж бренду, і стимулюють попит на товар.

3D-візуалізація упаковки – це процес створення реалістичних зображень упаковки продукту або товару .

створення 3D-візуалізації для рекламних компаній дозволяє вигідно продемонструвати товар і підкреслити образ бренду . Візуалізація товару дає можливість оцінити проект до запуску у виробництво, виявити недоліки в дизайні і виправити їх, поліпшити сцену оформлення і місце розташування елементів.

Ціна 3D-візуалізації упаковки залежить від:

  • складності геометрії об’єкта моделювання;
  • якості текстурирования;
  • реалістичності зображення;
  • кількості рендерів.

Студія 3d візуалізації KLONA створить реалістичне і яскраве зображення вашого товару. Ціна: від 500 гривень. термін: від 2 днів.

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ УПАКОВКИ: В ЯКИХ СФЕРАХ ВИКОРИСТОВУВАТИ?

Замовити ЗD-візуалізацію для реклами

Більше 80% всієї друкованої рекламної продукції та відеороликів створювалося за допомогою 3Д візуалізації.

Створення 3D-візуалізації для презентацій

Презентаційні та POS-матеріали – зображення, створені при застосуванні 3Д візуалізації, широко використовуються в каталогах товарів і буклетах, на стендах і рекламних конструкціях . Вони забезпечують торгову марку конкурентну перевагу – підвищують впізнаваність і імідж бренду, і стимулюють попит на товар.

3D-візуалізація упаковки: інтернет-магазин

3D-візуалізацію також використовують при розробці дизайну сайту і в інтернет-рекламі (Банери). Найбільше використовують 3D-візуалізацію інтернет-магазини різних напрямків, адже красиві, яскраві та реалістичні зображення стимулюють відвідувачів сайту зробити покупку.

візуалізація упаковки на замовлення
створення візуалізації упаковки в оточенні
візуалізації етикетки

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ 3D-візуалізації

  1. Складання технічного завдання для послуги 3D-візуалізації. Обговорюються ключові технічні параметри упаковки (її розмір, матеріал, фактура, колірне рішення).
  2. Створення 3D-моделі продукту для точного і пропорційного відтворення зображення.
  3. накладання текстури для 3D-візуалізації упаковки. Створення карт текстур додає моделі реалістичності. Дозволяє оцінити вибрані матеріали в концепті.
  4. Налаштування освітлення і додаткових спецефектів . Фахівці студії 3D-візуалізації KLONA побудують експозицію, налаштують баланс білого і м’якість, підберуть кут і форму джерела світла.
  5. Візуалізація. Це отримання готового зображення тривимірної моделі в 2D варіанті.

ПРИНЦИПИ 3D-візуалізації УПАКОВКИ

Вибір композиції для створення 3D-візуалізації

композиція будується за симетричного і ассиметричному типу. перший – це стійка рівновага між складовими елементами. такий стиль підкреслить традиції, консерватизм, надійність і продуманість в фірмовому стилі компанії. другий – це динамічна рівновага для вираження новизни, енергії і напористості, що особливо а ктуально для молодих брендів.

Кількість квітів для візуалізації упаковки

основних контрастних кольорів повинно бути не більш п’яти (До півтонів це не відноситься). Залежно від рекламного концепту компанії кольорова гамма може бути сильною або помірною в контрасті.

Співробітники KLONA відстежують останні тенденції в дизайні і візуальному оформленні товарів .

ми створимо унікальну 3D-візуалізацію упаковки.

Звертайтеся до менеджерів.

Зв'язатися з нами: