Створення 3D-персонажу для компанії

Використання фірмових персонажів у фірмовому стилі робить сприйняття компанії емоційним, підвищує впізнаваність бренду та його конкурентоспроможність. Характер створеного 3д-персонажу асоціюватиметься у свідомості споживача з цінностями компанії.

Розробка фірмового персонажа: переваги для компанії

Створення 3д-персонажу та головного героя фірми – один з найефективніших рекламних ходів. Персонаж стане частиною фірмового стилю, втілення образу компанії в очах цільової аудиторії, створить стійку асоціацію з товаром. Моделюють фірмового персонажа під час проведення рекламних компаній(довгострокових та сезонних).

Компанія Coca-Cola так уміло підібрала образ зимової кампанії у 1930-х, що вплинула на становлення одного з улюблених образів дітей – Санта Клауса. Художник Хеддон Сандблом перетворивйого на добродушного дідуся в одязі фірмових квітів Coca-Cola. Маркетологи не пропустили можливість використати ситуацію для розвитку бренду, і тепер кожен Новий Рік можна побачити червоні вантажівки та почути пісню «Наближається свято».

3D-ПЕРСОНАЖІ НА ЗАМОВЛЕННЯ: У ЯКИХ СФЕРАХ ЇХ КРАЩЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ?

Комерція

Використання фірмових персонажів у фірмовому стилі робить сприйняття компанії емоційним, підвищує впізнаваність бренду та його конкурентоспроможність. Характер створеного 3д-персонажу асоціюватиметься у свідомості споживача з цінностями компанії.

Конкурси та змагання

Особливу популярність мають талісмани та символи змагань. Створення фірмового персонажа світових чемпіонатів перетворюється на національну епопею з конкурсами та голосуваннями за найкращий концепт. Одним із перших став Лев Віллі – талісман Чемпіонату світу з футболу 1966 року.

У створенні фірмового персонажа намагаються відобразити унікальні особливості країни. Південна Африка у 2010 році представила леопарда Закумі, а Бразилія у 2014 – броненосця Фулеко, який відбив ще одну світову тенденцію – просвітництво у сфері екології. Його ім’я включає частинку “eco”, а також основна риса характеру – любов і турбота про природу.

Соціальні програми та служби.

Нудні тексти та довгі мотиваційні промови погано сприймаються у суспільстві, а особливо серед дітей. Моделювання 3д-персонажів спрощує завдання. Вони милі і більш дружелюбно сприймаються, ніж у строгих костюмах. Головне, що вони ефективніші.

Пес-поліцейський Макграфф створено за допомогою Рекламної ради для Національної ради щодо запобігання злочинності в США. Він спілкується з дітьми за допомогою комерційних радіопередач, пісень і буклетів, говорить про наркотики, задираки, безпеку та важливість навчання в школі. У США існує близько 700 будинків Макграффа з його емблемою, що вказує, що це безпечний притулок для дітей, які відчувають себе в небезпеці.

Комп’ютерні технології

Створення 3D-персонажів особливо популярно умультиплікації та іграх. Останньою тенденцією стала максимальна реалістичність емоцій та кінетики героїв.

ЯК ЗРОБИТИ 3D-ПЕРСОНАЖУ РАЗОМ З KLONA?

Складання технічного завдання

На цьому етапі подається ідея, як правило, це словесне (текстове) опис або чорновий малюнок образу персонажа, також обговорюються ключові технічні моменти.

Вивчення ринку, конкурентів та споживачів

Аналізується досвід та збирається інформація про схожі проекти з усього світу, для розробки унікального концепту персонажа. Виділяється цільова аудиторія, це допоможе визначити колірне рішення для героя та особливості його характеру.

Пошук референсів

Збір інформації про анатомію та кінетику персонажа та аналіз колірної гами та текстур.

Розробка 5 концептів дизайну

Художник створює візуальний образ персонажа, маючи на руках лише опис, він повинен опрацювати його детальніше. Для початку фахівці KLONA малюють 5 начерків того, як має виглядати персонаж.

Доопрацювання вибраного концепту

Після затвердження замовником кращого варіанту, художник готує додаткові зображення персонажа: різні види становища тіла, фази руху, міміку. Весь цей матеріал допоможе створити 3-модель персонажа.

Візуалізація

Остаточна домальовка особливостей персонажа, створюється набір текстур для передачі властивостей моделі, розробляється сцена оточення – персонаж вписується в логотип компанії.

ЦІНА НА СТВОРЕННЯ 3Д-ПЕРСОНАЖУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД:

  • кількості концептів, які потрібно розробити;
  • деталізації персонажа;
  • обсягу правок за обраним концепту;
  • кількості рендерів, які потрібно зробити в результаті;
  • термінів реалізації проекту.

Студія 3d-моделювання KLONA допоможе створити яскравого та незабутнього персонажа. Зв’яжіться з менеджерами зараз!

Зв’язатися з нами:

hello@klona.ua
+380443388802

3D-візуалізація та анімація