3D-візуалізація об’єктів в оточенні – процес створення точних, реалістичних зображень об’єктів за допомогою комп’ютерної програми та розміщення їх у навколишнє середовище. Використання 3D-візуалізації в оточенні допомагає зробити 3D-візуалізацію більш реалістичною та яскравою.
Приміщення предмета в оточення є невід’ємною частиною будь-якого проекту. Зображення на білому тлі потрібні для ретельного розгляду об’єкта (наприклад, використовуються в онлайн магазинах), а оточення потрібно для кращого розуміння предмета (як це працює, як виглядає в реальності), налагодження емоційного контакту зі споживачем (насамперед для реклами).
3D-візуалізація з використанням додаткових об’єктів робить зображення більш «смачним», насиченим, таким, що запам’ятовується.
На вартість проекту 3D-візуалізації в оточенні значно впливає складність завдання (що більше деталей – тим більше часу та грошей витрачається). Вартість буде нижчою, якщо технічне завдання сформульоване чітко і є всі необхідні інформаційні матеріали для створення моделі.
3D-візуалізація: ціни залежать від:
- складності проекту (3D-моделі виробу);
- терміни виконання;
- наявності або відсутності текстових та візуальних матеріалів про проект;
- потрібна розробка ідеї (для рекламної 3D-візуалізації, наприклад).
ПОСЛУГИ 3D-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ: ДЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ?
3D-візуалізація проектів
Одна з найважливіших сфер застосування 3D візуалізації об’єктів в оточенні – 3D візуалізація дизайн-проекту. Це стосується будь-якої технічної розробки – від ракетобудування до виробництва навушників. Для презентації проекту замовникам або інвесторам потрібні якісні зображення, що продають. Отримати їх можна за допомогою 3D-візуалізації.
Компанія КЛОНА виконала сотні подібних замовлень, останній із них – дизайн пульта для системи розумний будинок.
Послуги 3d-візуалізації: реклама
Рекламні матеріали не обходяться без використання 3D-візуалізації. По-перше, деякі предмети досить складно сфотографувати. Наприклад, у рекламі парфумів часто використовується предметна 3D-візуалізація. Зазвичай флакон не фотографують, а візуалізують. Це допомагає уникнути відблисків від скла і показати продукт з найкращого боку.
По-друге, часто в рекламі присутні неіснуючі персонажі або сюжети, які неможливо відтворити без використання предметної 3D-візуалізації. Вони також потребують цієї технології.
В обох випадках для реклами краще візуалізація в оточенні. Наприклад,у рекламі горілки до самої пляшки додають зображення склянок, закуски, льоду. На рекламних плакатах Absolut Vodka регулярно використовуються різноманітні фішки – пляшку облітають ланцюги, поміщають у коло із софітів, додають гітарний гриф до шийки. Все це досягається завдяки використанню 3D-візуалізації в оточенні.
Створення візуалізації у веб-дизайні, іграх та кіно
3D-візуалізація в оточенні використовується при створенні сайтів, комп’ютерних ігор та їх персонажів, спецефектів у кінематографі (елементи створюються окремо, а потім вписуються у фільм шляхом компоузингу – вставки в кадр).
Для розробки персонажів для комп’ютерних ігор зверніться до КЛОНА. Моделювання та візуалізація – наш коник!
3D-візуалізація об’єктів в архітектурному дизайні
Архітектурний проект починається з ескізів, макетів та презентаційних матеріалів.Спочатку вони потрібні для інвесторів, які вкладають свої гроші у будівництво. Пізніше – для рекламних матеріалів широкого використання та продажу нерухомості забудовником.
Також потрібна 3d-візуалізація екстер’єру для наочності інфраструктури майбутнього житлового кварталу. Завдяки красивим зображенням «вдома, якого немає» (або який усе ще будується) легше «продавати мрію».
Для створення дизайну інтер’єру також використається 3D-візуалізація в оточенні. Вона допомагає побачити всю картину до початку ремонтних робіт та уявити майбутній проект у найкращому світлі.
СТВОРЕННЯ 3D-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ В ОКРУЖЕННІ: ЕТАПИ
- Створення геометричні тривимірні моделі в дизайн візуалізації. Перш ніж зробити 3D-візуалізацію, потрібно створити 3D-модель майбутнього виробу в спеціальній програмі. Для цього будуть потрібні ескізи, креслення, зображення, фотографії (якщо предмет реально існує), текстові описи та технічна документація.
- Накладення текстури на моделі. Після того, як модель готова для неї підбираються текстури. Текстура – це фактура об’єкта (наприклад, авто) чи малюнка (наприклад, майбутнього персонажа). Вона потрібна, щоб передати характер поверхні, матеріали з яких зроблено об’єкт, його колір.
- Створення сцени оточення. Після накладання текстур приступають до вибору та створення оточення для предмета. Це можуть бути прості речі, на зразок столу, продуктів харчування, а може бути щось особливе.
- Налаштування освітлення у 3d-візуалізації проектів. Після того, як композиція готова залишається надати їй реалістичності. За це відповідає світло. Тому 3D-моделлер ретельно опрацьовує всі варіанти та вибирає найбільш вдалий баланс світла та тіней, рівень яскравості.
- Налаштування додаткових спецефектів. Сюди входять відблиски на предметі та навколишньому середовищі, сяйво навколо нього, туман, краплі на тарі чи фруктах, інші елементи, що оживляють картинку, роблять її натуральною.
- Рендеринг – фінальний етап у послугах 3d-візуалізації, процес отримання зображення з моделі, на яку наклали текстури та виставили світло.
- Постобробка 3D-візуалізацій(зазвичай робиться кілька варіантів) у графічних редакторах (часто використовується Adobe Photoshop). Завершальний етап – надання лиску зображенням, можливе внесення невеликих правок, додавання ефектів, які зроблять картинку яскравішою.
Замовивши послугу 3D-візуалізації в оточенні, ви отримаєте:
- реалістичні продають зображення (рендери);
- швидкість виконання замовлення;
- креативний підхід до вашого замовлення (якщо йдеться про рекламну візуалізацію та потрібна розробка ідеї);
- контроль менеджером на всіх етапах роботи.
Зверніться до KLONA для узгодження всіх деталей і давайте разом йти назустріч новим проектам!